La cât e meciul?

Conţine PAMFLET

Jurnalismul în familie :)

După cum foarte bine probabil aţi observat am adăugat în rubrica din dreapta feedul persoanei care de câteva luni (n-ar conta câtelol) mi-a schimbat radical starea de spirit şi stilul de viaţă. Nu mă voi lăuda şi nici nu acesta este locul în care să vorbim de iubire şi de relaţii, dar iată că sunt de părere că această paranteză îşi are rostul aici şi acum.

Noi vom practica acela ce se numeşte Jurnalismul în Familie. Dacă nu a mai folosit nimeni expresia, atunci am şi inventat ceva, dar cum invenţiile şi inventatorii sunt din ce în ce mai mulţi, cu siguranţă s-a găsit altcineva să ne-o ia înainte.

Până la urmă mă veţi întreba despre ce este vorba. Da, aveţi dreptate, trebuie să vă spun şi asta. De fapt, doar asta. biggrin Păi nu mă voi limita doar în a găzdui, ca de altfel cum face şi ea pe blog, feedurile în partea dreaptă, ci şi voi adăuga câteva dintre articolele ce-i poartă semnătura pe blogul "La cât e meciul?".

Treburile nu se vor încurca deloc, iar tentele de scriere vor fi probabil asemănătoare din moment ce am devenit cea mai tare familie, nu-i aşa? Oricum, până la apariţia actelorrazz, fiecare dintre articolele Stelistei vor purta şi semnătura sa. Că doar nu ne-om copia între noi, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii

Arhivă