La cât e meciul?

Conţine PAMFLET

Gata cu statul şi distratul

Gata! S-a terminat unul dintre cele mai tari weekenduri, iar acum este momentul s-o luăm de la capăt. Iarăşi şcoală, învăţat, servici pentru unii, meditaţii pentru alţii.

Şi da, am pariat pariat pe câini în weekendul ce tocmai şi-a terminat reprezentaţia. Prima dată doar pe unul, cu cota cea mai mică, sesizând din mers cum stă treaba, ne-am reprofilat mergând pe mâna a doi căţei, numerele 4 şi 6 la momentul respectiv, dar nici de această dată n-am avut succes, deşi primii 20 de metri din cursă ne dădeau speranţe. Terminaţi-vă cu miştourilelol! Ne mai relaxăm şi noi.rolleyes

Revenind la acitivitatea noastră, a blogului "La cât e meciul?", suntem bucuroşi de faptul că au început în sfârşit să se mai mişte lucrurile în lumea fotbalului, atât pe plan intern cât şi pe plan internaţional.wink

1 comentarii:

Anonim spunea...

Nu, n-am înnebunit să-mi las singur comentarii, dar am ales o altă metodă în ceea ce priveşte lăsarea de opinii, adesea criticată pe Blogger.com din cauza diferitelor opţiuni pe care ar trebui să le bifaţi.

În concluzie, acum, pentru a comenta aici, nu trebuie decât să vă puneţi numele (NUME/Adresă URL), să completaţi spaţiile şi să-ncepeţi să tastaţi. Spor :)

Trimiteți un comentariu

Ultimele comentarii

Arhivă