La cât e meciul?

Conţine PAMFLET

Din 20 de jocuri nu am găsit unul care să-mi placă

Am încercat astăzi, cu puţin timp înainte de a începe LIVE-UL la meciurile din Anglia, să-mi instalez câteva jocuri pe telefonul mobil. Evident cu natură sportivă, pentru că altfel nu mai aveam ce să vă povestesc.

Şi să-ncepem cu baschetul. Poate telefonul meu nu s-a ridicat la cerinţele optime ale jocului sau poate pur şi simplu jocul nu a fost suficient de interesant pentru a mă atrage. Am apucat să mă joc fix 15 secunde în care adversarii mi-au dat un coş de două punctecry, iar eu am ratat o lovitură, frumoasă ce-i drept, de la trei puncte.eek

Să continuăm cu săriturile de la trambulină, asta că tot le e sezonul. Prima problemă era reprezentată de rezoluţie. Nasol, să zicem. Dar am zis totuşi să încerc. Nici vorbă să fiu în ziua în care pe un pătrăţel atât de mic să reuşesc să văd măcar zăpada dacă nu trambulina, sau în cel mai bun caz... pe mine.neutral

Am impresia că am instalat şi vreo două jocuri cu maşini, dar se pare că am o impresie greşită din moment ce n-am găsit niciunul. Buuun! N-are nimic. Trecem la fotbal. Avem una bucată de joc. Slăbuţ. Trecem mai departe. Slăbuţ. Şi tot aşa vreo 3-4 variante.rolleyes

Într-un final, vă spun eu că le-am numărat, au fost vreo 20 de jocuri şi joculeţe. N-am găsit unul care să merite să rămână salvat în telefon.confused

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu