La cât e meciul?

Conţine PAMFLET

Se apropie marele moment...Câteva informaţii de culise

Prima dintre informaţiile pe care o sa o divulg este aceea că blogul "La cât e meciul?" nu va muri, ci, din contră, va avea parte de o promovare pe noul site .ro ce va putea fi accesat în câteva ore.

Totodată, trebuie să vă mai spun că în echipa noului site sunt angrenaţi 4 tineri ce au o pasiune comună: fotbalul. Lista este deschisă, dar mai multe detalii despre acest lucru veţi putea găsi puţin mai târziu.

Câteva din rubricile apărute aici, pe "La cât e meciul?", vor fi transferate pe noul site, iar altele vor fi inaugurate aici. Of, şi mie mi-e greu să o iau pe ocolite, dar cică trebuie suspans, aşa că suspans oferim. Oricum, ştiu că doar eu sunt singurul cititor al acestui blog deşi, paradoxal, am ieşit pe locul al 10-lea la Roblogfest 2009, la categoria Blog sportiv. Da, nu-i aşa?, aceasta este o cu totul altă poveste.

Revenind, ideea e că-mi place cum arată noul site. E o trecere semnificativă de la ceea ce am făcut până acum, aici, pe blog, dar sper să ne înţelegem mai mult decât bine şi să colaborăm pe parcursul zilelor, lunilor, anilor ce vor urma.

A, că şi uitam, să nu vă aşteptaţi că pe noul site .ro veţi găsi ştiri, ştiri, ştiri şi iarăşi ştiri. NU!!! Unde ar mai fi noutatea? Va fi o poveste. A noastră, a voastră, a fotbalului.

Mai revenim cu update-uri pe parcurs ce se mai scurge timpul. Of, mi-am atins ţelul. Am făcut curios singurul cititor. Da, m-am făcut curios. cool

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu