La cât e meciul?

Conţine PAMFLET

Iată stenograma unei recente Adunări ale Ligii I

LCeM? a intrat în posesia unei stenograme extrem de interesante de la ultima întâlnire a Adunării Generale a Ligii I. Iată câteva pasaje care ne-au lăsat fără aer...

- Băăă, domnu Dragomir, mă chemarăţi aicişa să vorbim despre fraudele şi despre furtul cu japca care mi s-a întâmplat, iar acuma vorbiţi despre drepturi tv? Păi chestii dăştia mă roade pă mine? (un mic conducător craiovean)

- Bine, mă, nebunule care eşti tu nebun. Grăbitule care te grăbeşti tu. Păi d-aia nu mai poate Mitică că ai venit tu aici să faci mare scandal că cu Piţurcă, că cu Găman, că cu Barbb..boîî...ăăă.. bă băiatule, eu dacă nu vreau să mai existe Liga i-o iau lu' Mitică la table... (un anume parlamentar cu euro)

- Facă-se voia Atotstivuitorului şi haideţi, stimaţi domni, să ne înţelegem ca de la vânzător de butelii la barbugii, ca de la Miami la Mamaia. Domnu' Dragomir, eu mai am ... doi câini.. şi ăia doar pe stemă, aşa că vreau 2 milioane de cocoşi, made în Miami, care să mă însănătoşească (un iubitor de Miami)

- Bună ziua, Porumboiu sunt. L-a văzut cineva pe Lopez Caro? Am un post liber... de văcar. Garantez neimplicare la muls şi buget maxim de iarbă fină şi sare de maximă calitate.

- Sărut-mâna la toţi de aiciea, mai ales la ăia care m-au avut antrenor. Apropo, unde depun Civiul pentru postul de la domnu' Porumboiu? (semnat un anume Stoichiţă)

----- Pentru a vedea stenograma completă trebuie să vă înscrieţi la licitaţia "La cât e Meciul?" în vederea stabilirii drepturilor de transmitere a stenogramelor şi tuturor documentelor mai mult decât secrete pe care le vom publica în rubrica de pamflete de pe blog ----- :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu